Friday, October 25, 2013

1პროექტის სახელწოდება:" თამბაქოს ზემოქმედება ადამიანზე"

2. პროექტის მთავარი იდეა 1-2 წინადადებით:  მწეველი და გარემო, რას ნიშნავს იყო      ჯამრთელი და როგორ შევინარჩუნოთ იგი.

3. პროექტის აქტუალობა :თამბაქოს ავთვისებიანობის გაანალიზება და შესწავლა,
                                              რა ზიანის მოაქვს თამბაქოს გამოყენებას.

4.პროექტის მიზანი:.მოსწავლებაა გააანალიზონ თუ რა დიდი ზიანის მომტანი შეიძლება იყოს თამბაქო და მასზე დამოკიდებულება,შევძლოთ დავარწმუნოთ ახალგაზრდა თაობა მის მავნებლობაში

5.მოსწავლეთა ასაკი.14- 16 წელი                              

6.ვადები ხანგრძლივობა: 1- თვე

7.ოსალოდნელი შედეგები.:შეიქმნება საიტი სადაც მოსწავლეები გამოაქვეყნებენ თავიანთი კვლვის შედეგებს,დაამზადებენ კედლის გაზეთს, ინტერნეტ ფორუმის საშუალებით  პროექტის მონაწილეენი გაუზიარებენ შეხედულებას თავიანთ თანატოლებს.

8.პროექტისათვის  საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი,ბიოლოგის სახელმძღვანელო და სხვა დასხვა სამედიცინო  ლიტერატურა

9.პროექტის მსვლელობა: 

  • სკოლაში მოსწავლეთა ერთი ჯგუფი აწარმოებს კვლევას არსებული პრობლემის შესახებ:
  • რა მომქედი სამართლებრივი შეზღუდვები არსებობს თამბაქოს მომხმარებლებზე?
  • როგორია აქტიურ მწეველთა ასაკობრივი და სოციალური ჯგუფები
  • როგორია მსოფლიოში და საქართველოში თამბაქოს მოხმარების სტატისტიკური მონაცემები?
  • რამდენად ეფექტური არის სკოლის ადმინისტრაციის მიერ დღემდე გატარებული ღონისძიებები?
  • როგორია სასკოლო საზოგადოების დამოკიდებულება თამბაქოს მომხმარებლებისადმი?
  • რა დამანგრეველ ზემოქმედებას ახდენს თამბაქოს მოხმარება მოზარდის ჯნმრთელობაზე?
  • რა გზა არსებობს ამ სენისაგან თავის დასაღწევად?
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები გააქტიურებენ ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრებას. მოაწყობენ მარათონს დევიზით: ,, ცხოვრება თამბაქოს გარეშე". მოუსმენენ მოძღვარს, ფსიქოლოგს.
დისკუსიები, ინტერვიუები, ესების კონკურსი, ნახატები, ბუკლეტების დაზადება, გუნდური წერა თემაზე: ,, თამბაქოს მოწევა მოდა თუ მავნე ჩვევა
10.პროეტის ხელმძღვანელი: ლანა გოგონაძე


11.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: lana.gogonadze@gmail.com

12.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი : gogonadzee.blogspot.com





































No comments:

Post a Comment